Kunnen Christenen in de politiek of regeren?

Er staat geschreven gij zult niet doodslaan
toen Jezus op aarde was maakte hij het nogmaals duidelijk. Hij wees alle koninkrijken af.

Je bent alleen een Christen als je Jezus volgt, hebt uw vijanden lief, geef iemand u een klap keer de andere wang
toe, berooft iemand u geef dan ook u mantel, hij zei tegen zijn volgelingen neem je kruis op, je bent niet van de wereld, ik heb jullie losgekocht en betaalt. De wereldleiders voeren oorlog gooien bommen de Christelijke partijen doen daar aan mee.
Dan moeten zij zich geen Christen noemen, maar wolven in schaapklederen. Pas op voor de mooie sluwe praatjes van de valse Christenen dien in de naam van de zoon oorlog voeren. Weet je hoeveel moeders en kinderen onder het puin op gruwelijke wijze de dood vonden

De Christenen in de politiek hebben hun Nederlandse bommen gegooid op Irak er kleeft bloedschuld aan de regeringen over heel de wereld die schulden zijn zo groot
Ook al hebt S.G. P niet mee gedaan hij zit zijn tijd te verdoen, zij zouden er beter aan doen om het evangelie te verkondigen want dat is de opdracht die de heer gag, ga heen en zondig niet meer vertel het door om niet, want om niet hebt uw ontvangen, het staat geschreven het evangelie daar staat alles simpel in. Daar hoef je niet de bijbel voor te onderzoeken. En zo ingewikkeld zijn die geboden niet.

De koning zal rechtvaardig moeten zijn met blauw bloed zoals Jezus. Met een land zonder leger. Niemand op aarde is rechtvaardig. Een land moet zich uit slecht geweten verdedigen. Wat kan je gebeuren als een land altijd neutraal is en de liefde naleeft. Waar licht is is het een duisternis zo zal het moeten zijn, maar dat kan door all het bloed wat is vergoten niet. De wereld daar heerst de antichrist over tot zolang het duurt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Wat wilt u dan... Anarchie?

Toegevoegd op 22-05-2009 21:46:19
'T antwoord is dus: ja, dat kan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net op tijd meneer.. LOL...
Ja, ik zie niet in waarom niet.
Ik snap ook niet waar het "Gij zult niet doodslaan" in deze vraag op slaat. Bij mijn weten hebben noch Balkenende noch Rouvoet en consorten ooit iemand "doodgeslagen".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De term 'Christen' is erg vaag. De meeste mensen die zich zo noemen hebben nooit of nauwelijks de bijbel gelezen. Degenen die dat wel van kaft tot kaft hebben gedaan (en steeds weer doen) en er nog steeds van overtuigd zijn dat Jezus binnenkort terug keert op de aarde en God de aarde in 6 dagen heeft geschapen... Die zie ik liever niet in de politiek, nee. Want als er wel iets desastreus voor een land kan zijn dan zijn het wel bewindvoerders die geloven dat het einde der tijden aanstaande is.

Behalve bij de SGP zie ik gelukkig niet zoveel van dat soort Christenen in de kamer zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja natuurlijk kunnen ze dat, dat doen ze toch al... En alle christenen die snappen wat Jezus is en gedaan heeft... daarom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij GV-ers hebben ook allemaal een avatar, maar die afbeelding is niet wie wij zijn ; hetzelfde geldt voor mensen die zich christen noemen.