Ik denk dat het grootste vooroordeel zal zijn dat veel hetero's moeite hebben met homoseksualiteit.
Het uit de kast komen is niet voor niets een heel proces. Meer dan eens hoorde ik dat de omgeving het eerder wist dan de betrokkene zelf, die zijn seksualiteit voor zich hield om zijn directe omgeving niet te kwetsen en om te voorkomen om uitgesloten te worden door de gemeenschap. Vaak bleek het in de praktijk mee te vallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De saaiheid van hetero´s... vanilla dus...

Zij vinden hun seks en wisselende contacten juist kicken vaak...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die XiniX;

Jij bevestigt hier dus het vooroordeel van hetero's dat homo's in het algemeen veel wisselende sexuele contacten zouden hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
Homo's zullen hetero's in het algemeen burgerlijke mensen zonder goede smaak vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet,dat ze die hebben! Ze hebben ons(hetero's) geaccepteerd zo als we zijn. Nu nog andersom!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het voordeel is dat ze niet de mannen van Mars en de Vrouwen van venus problemen hebben!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eider voordeel heb een an deel

Toegevoegd na 54 seconden:
ieder moet het zijn