Geeft JuNoo ook de beste antwoorden?

JuNoo staat eerste in de week top 5. Maar zijn zijn antwoorden ook van voldoende kwaliteit? Of geldt hier, kwantiteit voor alles?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (10)

Dat kun je zelf bekijken op onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elk antwoord levert 1 punt op dus als hij 850 antwoorden gegeven heeft heeft hij geen 1 vraag goed beantwoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
idd ;) dat even buiten beschouwing gelaten :)
kwantiteit gaat altijd boven kwaliteit
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jammer dan veel nieuwe gebruikers voor kwantiteit gaan, en slechts een enkeling voor kwaliteit.

Geloof me: ervaar de uitdaging van het geven van het beste antwoord, veel leuker dan de meeste punten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Slechts 4% van zijn antwoorden zijn als beste antwoord gekozen. Dat is zeer mager, Maar er zijn er heel wat meer die een nog lager percentage hebbenen 4% van al zijn antwoorden zijn toch nog heel wat antwoorden En hij heeft toch wel een ongelooflijke hoeveelheid antwoorden gegeven, dus voor het geheel toch wel belangrijk. We zullen het wel zien over een paar weken hoe het dan gaat maar dat geldt voor veel nieuwkomers.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik weet in ieder geval dat ik me mateloos irriteer aan mensen die nutteloze reacties geven.
Het is geen reactie op een weblog, of een forum!

Dit is een goede vraag, met goede antwoorden. Of dat zou het moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je je kwaliteit vergroot, vergroot je automatisch je kwantiteit. Kom je op het moment dat je kwalitatief niets meer kan verbeteren ben je genoodzaakt de kwantiteit geforceerd te verhogen. In de geforceerde kwantiteit zit dan nog altijd een gedeelte kwaliteit. Deze kwaliteit kun je dan weer verbeteren. en boven aan dit verhaal weer verder lezen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
???? Snap je zelf wat je zegt?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jawel, door het nu na te lezen had ik voor de stijl het woord: verbeteren in de laatste zin moeten veranderen in : vergroten
Helaas is het geven van veel antwoorden absoluut geen garantie voor het geven van goede antwoorden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik niet altijd even goed en duidelijk antwoord, dit heeft vaak met de kwaliteit van de vraag te maken. Doch geef ik zelden of nooit antwoord op vragen waar ik geen antwoord op weet, tenzij deze buiten de regels vallen en ik daarom reageer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind niet dat kwantiteit voor alles geldt. Ik zou zelf ook wel graag heel veel punten willen...staat toch wel leuk, maar als ik geen antwoord weet (of alleen een flauw/kinderachtig antwoord) dan geef ik geen antwoord.
Ik vind zijn (of haar... ik weet niet of de naam slaat op de Romeinse variant van Hera) antwoorden redelijk. Ene keer beter dan de andere keer, maar ik heb niet echt het idee dat het bij hem gaat om snel veel punten verzamelen.