Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik het lampje zoals afgebeeld bij antwoordman kopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

zijn broertje heb ik al gevonden:
(maar zal nog ff zoeken)

Toegevoegd na 5 minuten:
Helaas, ik heb hem gevonden, maar het is nog een concept-lamp en nog niet te koop 'Marty lamp'

--first time see of this lamp i think you will smile because the unique shape and funny. This interesting lights, which is called the Martyr is the result of the design by The Play Coalition. You can look this lamp do hanging onto the plug socket.Nevertheless, This light still not sold, and only a concept at this time. At least it can give us time to consider what other uses apart from the lamp decoration that Ihurt.

--The Play Coalition is a creative collaboration.

We are Neil, Dane and Joe and we met at College (and school) and love to design things that are often functional but usually just fun.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je zou het Antwoordman kunnen vragen in een persoonlijk bericht. Hij heeft vast het goede antwoord...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de werkplaats van willie wortel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij blijkt inderdaad niet in de handel te zijn.
Volgens mij is ie wel na te maken voor een handige knutselaar. Kun je meteen de goede stekker gebruiken, dit lijkt op een stekker uit de UK.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
ze worden gemaakt. (volgens a -man, ik vroeg pcies dezelfde vraag gister in een pb aan hem)

http://www.theplaycoalition.net/projects/project_2/project-2.html

persoonlijk vind ik deze het leukst:

Toegevoegd na 3 minuten:
of dees":
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fijn! Antwoordman dus meteen van al zijn toekomstige 'originele' atavars beroofd :-)))))

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding