Moet ik wat zeggen?

ik heb een nieuwe vriendin na 2 maanden want mijn huidige vriendinnen lieten mij alles doen enz. maar nu gaan mijn 2vriendinnen de heletijd met mijn vriendinnen om en heb ik het gevoel dat ze hen proberen af te pakken. dat was namelijk ook al zo op de basisschool en daardoor had geen vriendin toen ik naar de middelbare ging. ik heb al geprobeert om er over te praten met mijn vriendinnen maar dat hielp niet echt. ik ben erg bang dat nu het zelfde verhaal gaat gebeuren als op de basisschool want ik heb het net zo leuk met mijn vriendin en voorde rest haat iedereen me zowat want mijn oude vriendinnen hadden iedereen tegen me opgezet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Vervelend...

Ik zou als ik jou was toch nog een keer met die nieuwe vriendin praten. Als ze echt je vriendin is zal ze het misschien wel begrijpen. Zeker als je erbij zegt hoe je je voelt en wat er in het verleden is gebeurd. (Zoals je hier hebt beschreven.)

Misschien dat zij er dan toch meer op zal letten, dat dat niet gebeurd, of verbreekt ze het contact met de andere twee...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bel gratis de kindertelefoon 0800-0432 en leg je probleem voor. Zij hebben veel meer ervaring met dit soort dingen dan wij hier.
13 jaar geleden
Als het écht een goede vriendin is, zal ze je niet in de steek laten, ondanks de anderen.
Ik kan het niet onmiddelijk aflezen van je profiel of van de eerder gestelde vragen, maar ik heb zo het gevoel dat je een meisje bent? Als mijn gevoel klopt, kan ik je wel één héél goede raad geven: probeer eens vriendschap met een jongen! Het is veel beter om een vriend te hebben dan een vriendin als je een meisje bent.