Niet.

Je kunt wel zorgen dat je het niet wordt, o.a. door het gebruik van de pil en deze dan door te blijven slikken.

(Doe je dat al, dan kun je wel zorgen dat je ongesteld wordt, dan moet je gewoon stoppen met doorslikken.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hangt af of je voor het eerst in je leven ongedteld wil worden, of het weer wil opwekken als je een hele lange tijd niet ongesteld bent geweest?

want voor zover ik weet kan je het niet versneller om voor het eerst ongesteld te worden, maar als je lange dan een halfjaar niet ongesteld bent (niet als je nog geen jaar ongesteld bent, dan is het heeeeel wisselend) dan kun je naar de dokter en opwekkingspillen halen
dat zijn 10 pillen waar je elke dag 1van moet sliken, en daarna word je heel heftig ongesteld maar daarna wel weer normaal

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is geen manier om eerder ongesteld te worden als je het voor de eerste keer wil.
Dat is ook nergens voor nodig op die leeftijd, het is alleen maar ongemakkelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je lichaam zit zo ingenieus in elkaar, die regelt dat helemaal zelf. Heb je niet in de hand, voor zover dit een vraag is die niet met pilgebruik te maken heeft.
Eenvoudig gzegd: Als je eitje rijp is krijgen je hersens een seintje en daar is je menstruatie.