Waarom veranderen de hoofdletters telkens in kleine letters wanneer men een vraag stelt?

Telkens ik een vraag stel met in de vraag (een) hoofdletter(s), worden dat kleine letters eens de vraag is gesteld.

een jaar geleden
in: Overig
ronron1212
een jaar geleden
Zie het niet in je vraag ds wat bedoel je nu?
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
Dat heb ik nog niet gemerkt. Maar een tekst in hoofdletters wordt vaak als (onbeschoft) schreeuwen ervaren. Misschien heeft het daar mee te maken.
Cryofiel
een jaar geleden
@ronron1212 dat is nu precies wat vraagstelster beschrijft: dat je dit niet (meer) ziet in de vraag. @vraagstelster ik vermoed dat deze website de vragen automatisch corrigeert - soms ten onrechte. Gebeurde mij ook toen ik 'Maja de Bij' schreef, waar de site 'maja de bij' van maakte.
ronron1212
een jaar geleden
@Cryofiel is dat zo of bedoeld hij toch iets anders ik weet het niet jij schijnbaar wel.
Inekez1
een jaar geleden
In de andere vragen van Goeievraagsteller staan namen en plaatsnamen. Die zijn in de vraag zelf (vetgedrukte hoofdtekst) zonder hoofdletter en in de toelichting wel met hoofdletters. Ergens zal (onbedoeld wellicht) ingesteld staan dat de vraag alleen als eerste letter een hoofdletter mag (moet) hebben en verder niet. Persoonsnamen en plaatsnamen worden blijkbaar niet herkend.
Pieterke
een jaar geleden
Geen idee waarom het gebeurt maar ik heb dat ook gemerkt.
Thecis
een jaar geleden
@ronron1212
Het is letterlijk de vraag die gesteld wordt. Maar het kan natuurlijk dat ondanks alles de vraagsteller inderdaad iets anders bedoeld.
Goeievraagstell
een jaar geleden
Gewoon, als je in de vraag een woord met een hoofdletter hebt, bijvoorbeeld Nederland of een andere naam, dan verandert dat in nederland eens de vraag gesteld is. Dus dan zie je in je vraag niet Nederland maar nederland.

Geef als eerste antwoord