Waaerom wordt er geen melding gemaakt van Nederlandse hulp voor de Sumatraramp ?

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik doelde op daadwerkelijke steun van regeringszijde.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

hoe bedoel je? Ik heb toch echt in 't nieuws eea erover gezien en gehoord en ook dat er een giro is geopend. Dacht 6868
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel er is een rekeingingnr. zie de tekst hieronder:

Rekening 6868
Het Rode Kruis heeft rekeningnummer 6868 geopend voor de slachtoffers van de rampen. Daarop kunnen donaties worden gestort voor hulp aan Samoa en Sumatra, maar ook voor de slachtoffers van tyfoon Ketsana in Vietnam en op de Filipijnen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh, ja en regering meldt het volgende:

DEN HAAG - Nederland geeft een half miljoen euro aan het Indonesische Rode Kruis voor noodhulp aan de slachtoffers van de aardbeving op het Indonesische eiland Sumatra. Dat heeft minister Bert Koenders (Ontwikkelingssamenwerking) vrijdag bekendgemaakt.