Mijn BlackBerry messenger laat niet zien naar welke liedjes ik luister, wat moet ik doen?

Ik heb het vakje 'laat zien waar ik naar luister' al aangevinkt en ik luister gewoon muziek maar hij geeft het niet aan.. Wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Kimath
13 jaar geleden
is dat niet een functie die alleen op messenger op de pc werkt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee hoor, die hoort gewoon te werken, in ieder geval op mijn Blackberry wel.

Antwoorden (2)

Zet in je nick 'Ik luister nu naar California Guls van Katy Perry'. Dan weten ze het ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
En dan elke paar minuten de status veranderen? Beetje omslachtig.
Misschien je msn updaten. Het kan door een bug komen, die misschien in een latere versie al is gefixt.