Wat moet ik meenemen naar de HOI-dagen in Enschede als ik in de slaapzaal moet liggen?

A.s. dinsdag ga ik een half weekje naar de HOI-dagen in Enschede. Voor studenten dus. Maar nu heb ik er totaal geen ervaring mee. En ik woon een flink eind van Eschede af, dus ik kan niet even naar huis als ik iets belangrijks ben vergeten.
Wie heeft hier wél ervaring mee?
Moet ik bijv. kussen mee? slaapzak? douche spullen? Of kun je daar niet douchen? ..

etc etc.. het liefst een compleet lijstje haha. ;)
Daar zouden jullie mij enorm mee helpen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Toen ik de HOI week had sliepen veel mensen in een sportzaal dicht bij het saxion zelf. Ik weet niet of dat nu nog zo is, maar anders zal het iets soortgelijks zijn.
Je zult er niet veel tijd doorbrengen, dus neem niet teveel mee. Slaapspullen als een slaapzak, kussen en matje / luchtbed zijn handig. Neem wel douchespullen mee, wel zo fris. Kleding spreekt voor zich.. laat kostbare spullen zoveel mogelijk thuis, als je ze meeneemt laat ze dan niet achter in de zaal. Heel veel plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb zelf geen ervaring in Enschede, maar ik ben wel vorige week bij de EL-CID week in leiden geweest.
Daar moest je gewoon slaap spullen meenemen: Matje, slaapzak, kussen etc. Verder kon je er ook gewoon douchen aangezien het in een sport gebouw was.

Kijk of er ergens een lijst kan vinden van wat je mee moet nemen. Zoek ook verder uit wat voor soort gebouw het is: gymzaal/jeugdherberg etc.
Verder kan je ervan uit gaan, dat als je er voor langere tijd zit, je kan douchen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga uit van een lijstje dat je op zou stellen als je een weekje gaat kamperen. Ik heb ook geen ervaring bij de HOI-dagen, maar het lijkt me dat dit hetzelfde is als de meeste kampeer-tripjes van een school.

Hou je ook rekening met de Mexicaanse griep? Voeg desinfecterende zeep aan je lijstje toe en alle andere dingen die ze daarvoor aangeven.
Je kan er niets kwaads mee doen bij jezelf.