Mijn lievelingsseizoen is de lente. Wat zegt dit over mij als persoon?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Het beste antwoord

Wat dit over jou zegt kun jij het beste zelf invullen. Het beeld dat ik krijg van iemand die van lente houdt zegt meer over mij dan over jou. Met mijn antwoord kun je helemaal niets, behalve je eigen beeld aan het mijne spiegelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Dat je een weinig creatieve vragensteller bent?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, ik vind het wel grappig hoor, omdat ik ermee begon
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1 voor gebrek aan humor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was juist humoristisch bedoeld! (Beetje pot verwijt de ketel dus...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat een lof ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nah ja, ik ben ook een beetje onduidelijk geweest. Het moeilijk om de juiste toon uit te drukken in één enkel zinnetje. Misschien had ik zoiets als ";-)" moeten toevoegen - dat had een hoop misverstand bespaard!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het juist supercreatief!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe minder de woorden hoe moeilijker de boodschap.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Och, ik had direct een lol-ervaring toen ik je antwoord las!
Je vindt het fijn om met een schone lei te beginnen. Je vindt het fijn dat je hoofd vanbinnen weer fris is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt.
Net zoveel als over mij,dat ik graag pindakaas lust,ook daar kun je geen balkenbrij van maken1 Zie verder mijn antwoord aan de meneer die iets met de zomer heeft!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ben ik! :-)
dat je een fris en fruitig ventje bent :D
14 jaar geleden
Dat leert mij dat je volgens mij de zak hebt gekregen en je je nu een beetje recalcitrant voelt en dit een beetje wil afgeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lente is het seizoen van hoop en vernieuwing en vooral het ontstaan van nieuw leven!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je houdt van nieuwe beginnen. Je wilt niet lang op een plaats blijven. Er moet verandering zijn in jouw leven.

De lente staat voor geboorte. Jij voelt je als je nieuw begint als een nieuw geborene.
Vroeger of laat krijg je de kriebels, dan wil je weg, weg naar een nieuw begin. Bij jouw is het eerder vroeger dan later. Als je blijft wordt je ongelukkig.

Maar pas op, is het het nieuwe begin waar je goed in bent, of vlucht je voor oude pijnen.
Als het door onvrede is waarom je weggaat, vraag dan aan jezelf of je die onvrede bij eerdere momenten in je leven ook al eens bent tegengekomen.
Vraag je jezelf ook af of je de onvrede dan misschien ook zal tegenkomen in de toekomst.
Pas op voor deze patronen.

Het dier wat bij de lente hoort is de TIJGER. Een tijger is energiek en fantasierijk. Maar kan ook emoties ervaren als boosheid en agressie.
Als je bij de lente hoort, dan heb je boosheid en agressie goed losgelaten.

Rot, wat me wel verbaast is dat je in de nazomer/herfst besluit om van baan te wisselen. Het beste moment is.... ja de lente.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Over je laatste alinea: het *besluit* is in de lente gevallen! Het is slechts de uitvoering die nu gebeurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Rot, je bent op je sterkst in de lente, wanneer ben je op je zwakst?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeilijk te zeggen. Begin van de zomer, vanwege de hooikoorts.
Hoogzomer, vanwege de hitte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mwoch, verandering is leuk, mits de basis stabiel blijft. Het gaat mij er eigenlijk meer om dat het *interessant* is. Dat kan door veranderingen, dat kan ook anders. Zolang een verandering maar interessant is, houd ik van verandering. Het stuk over de onvrede herken ik niet.
Je houdt van nieuwe dingen , die mooi schoon en enigzinds blinkend zijn.
Je bent iemand met orde en alles op zijn plaats.
Je leven zit vol met regeltjes.
Alles wil je heel zeker weten waardoor je ook veel twijfelt.
Aftakelende mensen zie je liever niet, ook liever geen te kleine kinderen, want die veroorzaken chaos, dat past niet in je leven.
Je bent een fanatieke sportliefhebber, het liefste win je van jongere mensen dat streelt je ego erg sterk.
Je probeerd zo gezond mogelijk te leven en wil er goed uit zien liefst zo jong mogelijk.
Waarschijnlijk rook je niet.
Je houdt van heldere sprekende kleuren.
Je hebt een hekel aan regendagen.
In een gezinsleven ben je waarschijnlijk niet zo goed en heb moeite met langdurige relatie".
Veel mensen zullen je als moeilijk ervaren.
Terwijl er ook mensen zijn in je omgeving waar je heel goed mee kan op schieten, die vormen een eigen clubje om je heen, waar je graag het middelpunt van ben.
Je hebt het moelijk met het ouder worden, je zal nooit een snor of baard dragen.
Kleding moet er ordelijk, strak en vlot uit zien.
Je gaat graag om met jongere mensen.
Je moet er niet aan denken ooit ziek te worden.
Waarschijnlijk heb je iets met de kleur groen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat een een beetje een uitje (lente uitje) bent. Niets mis mee hoor, alleen moet je oppassen, dat niet iemand jou in de pan stopt met spekjes en tomaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat je altijd verdrinkt in de ogen van de tandartsassistente
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat je liever hebt dat het lente is dan winter, herfst of zomer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat je van optimistische mensen houd en jezelf romantisch bent aangelegt