Wanneer ben je wijs?

In de meest algemene context geplaatst.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.9K

Het beste antwoord

Als je verstandige keuzes kunt maken. Verstand van vele verschillende dingen hebt. Wanneer je zaken vanuit verschillende perspectieven kunt bekijken. Wanneer je om hulp vraagt als je ergens niet uitkomt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meest alomvattende antwoord.

Andere antwoorden (5)

Het is heel makkelijk om wijs te zijn: denk aan iets stoms en zeg het tegenovergestelde.
14 jaar geleden
Je bent wijs als je durft te leven. Mensen die hun wijsheid alleen uit boeken halen, horen zelf ook op de boekenplank thuis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een dwaas indien hij zwijgen kan
gaat door voor een verstandig man.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je niet niet wijs bent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je openstaat voor nieuwe denkbeelden, nieuwe ideeën, nieuwe informatie, en 3x nadenkt voor je iets zegt waarmee je een ander kan kwetsen. Want een wijs mens heeft niet alleen voldoende IQ, maar ook voldoende EQ.