Waarom ben je op de wereld als je toch weer dood gaat?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je deze vraag stelt dan vraag je jezelf toch af of er misschien nog iets meer kan zijn tussen hemel en aarde of denk je dat je voor de kat zijn viool hier bent?Ikzelf kan me dat niet voorstellen jij wel? Weten doe ik het (nog) niet maar vertrouw er wel op. Toegevoegd na 1 uur: De echte tibetanen zouden lachen om al die reacties van ons omdat zij meer weten en beleven dan wij.Bij hun is alles wat hier zweverig wordt genoemd daar de normaalste zaak in de wereld.Reìncarnatie is voor hun een feit.Kijk maar bv naar de Dalai Lama ,hij kiest zelfs als kind al zijn spullen van zijn vorige leven uit omdat hij die nog herkend. Alleen het westen is zover afgedwaald door al wat met geld en status te maken heeft. Maar misschien gaan onze ogen geleidelijk weer een beetje open en kunnen we meer het Oosten gaan begrijpen.En het Oosten kan van ons leren dat hygiene een noodzaak is om verder te leven ,zodat er veel ziektes kunnen worden verbannen. Dus zweverig? nou nee, niet echt maar wel zoekende naar de weg terug.

Omdat de mens gemaakt is om zich voort te planten. Natuurlijk proces. zo voorkomt men dat een ras uitsterft. Dit heet ook evolutie. En wij bedenken dingen die wij weer doorgeven, en de volgende generatie zorgt weer voor aanvullingen of veranderingen op onze uitvindingen.

Ik geloof dat wij op deze wereld zijn om van God te genieten en alle zegeningen die Hij je schenkt, en dat we liefdevol met elkaar omgaan, als je lichaam sterft mag je in de Hemel verder genieten, waar alles helemaal perfect is.

Dood gaan moet je niet te persoonlijk opvatten.Wie kinderen krijgt en die daarna ook, leven je genen door.Als soort zijn we al een paar miljoen jaar present

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100