Wie kijkt er ook daadwerkelijk naar de informatie die op zijn/haar UPO staat?

UPO = Uniform Pensioenoverzicht
Deze krijg je ieder jaar zolang je pensioen aan het opbouwen bent.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (4)

Ik kijk er zeker op. Zelf ben ik pas 23 dus krijg ik nog amper wat maar ik let er wel op. Ook spaar ik per maand een vast bedrag voor later. Dit omdat ik bang ben dat mijn pensioen dan niet meer bestaat of dat ik langer door moet werken. Door nu alvast te sparen kan ik dan gewoon op mijn 65ste stoppen met werken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, iedereen kijkt wel even maar echt interessant is het niet omdat je nniet weet hoe alles er over 20/30/40 jaar uit ziet.

Als je al wat ouder bent is het wel goed om eens te kijken ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Moet toegeven dat ik er niet naar kijk, maar zou het eigenlijk wel moeten doen ...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik kijk er wel naar... Het volledig begrijpen en er eventuele consequenties aan verbinden is een ander verhaal...