Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het nut van een telefoniste die de vervelende telefoontjes voor je tegen houdt maar de leuke doorgeeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
672
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Dat scheelt een hoop tijd voor ontvangende persoon.

Die hoeft zich dan alleen te concentreren op telefoontjes die nuttig of leuk zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan verdoe je je tijd niet met onzinnige telefoon gesprekken en kan jeje concentreren op de productieve zaken.

Echter, een telefoniste die alleen leuke dingen doorgeeft lijkt me niet zo handig: Niet alles is leuk, maar wel nuttig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vervelend of leuk soms moeten mensen eraan geloven en deze telefoontje aannemen. Als het nou net op een moment komt, dat het even niet uitkomt dan is het handig, dat de telefoniste er zit om het e.e.a. te bufferen.
Zo kan zij de boodschap doorgeven en dat de betreffende persoon later even mail ofzo.. Mailen is al heel anders contact dan telefoneren.

Als er geen telefoniste zit dan krijg je ook de momenten dat mensen niet op hun plek zitten en er dus helemaal niemand opneemt. Nu kan een telefoniste iemand vertellen of diegene aanwezig is of op dit moment niet.

Het gaat dus niet om het tegen houden van vervelende telefoontje en het doorgeven van de leuke telefoontjes. Het gaat om de vaste aanspraak van het bedrijf.. Het visitekaartje voor het inkomende telefoonverkeer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn secretaresse geeft bijna geen telefoontjes door. Ik ontvang liever mail waarbij ik zelf kan bepalen wie ik terugbel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het nut van zo'n telefoniste is,dat ze vervelende telefoontjes van b.v.schuldeisers tegen houdt en de leuke telefoontjes, waarin wordt verteld, dat je een x bedrag hebt gewonnen, doorgeeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding