Wat is het nut van een telefoniste die de vervelende telefoontjes voor je tegen houdt maar de leuke doorgeeft?

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat scheelt een hoop tijd voor ontvangende persoon. Die hoeft zich dan alleen te concentreren op telefoontjes die nuttig of leuk zijn.

Dan verdoe je je tijd niet met onzinnige telefoon gesprekken en kan jeje concentreren op de productieve zaken. Echter, een telefoniste die alleen leuke dingen doorgeeft lijkt me niet zo handig: Niet alles is leuk, maar wel nuttig.

Vervelend of leuk soms moeten mensen eraan geloven en deze telefoontje aannemen. Als het nou net op een moment komt, dat het even niet uitkomt dan is het handig, dat de telefoniste er zit om het e.e.a. te bufferen. Zo kan zij de boodschap doorgeven en dat de betreffende persoon later even mail ofzo.. Mailen is al heel anders contact dan telefoneren. Als er geen telefoniste zit dan krijg je ook de momenten dat mensen niet op hun plek zitten en er dus helemaal niemand opneemt. Nu kan een telefoniste iemand vertellen of diegene aanwezig is of op dit moment niet. Het gaat dus niet om het tegen houden van vervelende telefoontje en het doorgeven van de leuke telefoontjes. Het gaat om de vaste aanspraak van het bedrijf.. Het visitekaartje voor het inkomende telefoonverkeer.

Mijn secretaresse geeft bijna geen telefoontjes door. Ik ontvang liever mail waarbij ik zelf kan bepalen wie ik terugbel.

Het nut van zo'n telefoniste is,dat ze vervelende telefoontjes van b.v.schuldeisers tegen houdt en de leuke telefoontjes, waarin wordt verteld, dat je een x bedrag hebt gewonnen, doorgeeft.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100