Waar komen plotseling al die muggen en vliegen in de zomer vandaan?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (3)

Uit larven
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
door de warmte gaat het poppingsproces sneller.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel insecten beginnen hun leven als larfje. Tijdens dit stadium doet het larfje alleen maar eten ,vervellen om daarna te verpoppen. Daarna is het wachten op het , voor deze insect, gunstigge weer. Meestal is dat in de zomer zodat er dan ook veel insecten zijn Precies op dat moment zijn er erg veel jonge vogels die gelukkig de meesten weer op eten. Dan blijft er niet zo veel meer over maar daar hebben wij wel last van.