Is m'n vriend ook aan t uitzoeken. Voor goedkoop moet je in Turkije zijn.. Maar of dat nou een slimme veilige manier is???
Zou toch liever wat meer betalen om er zeker van te kunnen zijn dat ik na het lazeren ook nog met m'n ogen kon kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.vionperfect.nl ik heb goede reacties gelezen en is betaalbaar, Rolf Zandbergen voert te behandeling uit blijkt nr1 te zijn NL. Volgend week ga ik een vooronderzoek inplannen denk ik :/
Velig: vision clinics.
Betaalbaar: Turkije

Wisten jullie dat de bakermat van het ooglaseren Istanbul is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja idd heb het vaker gehoord om in Turkije te laten doen, maar hoe word de nazor geregeld heeft iemand daar ervaring mee?
Eyecare, zeer goede berichten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is niet betaalbaar en niet veilig neem een bril
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Optical express, goeie ervaring zelf. Gewoon in NL en goeie begeleiding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Betaalbaar, veilig en in Nederland: Vision Ooglaseren. Wordt ook heel goed beoordeeld op Ooglaserplein (www.ooglaserplein.nl) Is sowieso handige site om meer te weten over ooglaseren. Succes!