is het waar dat je sneller groeit als je afvalt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
5.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me niet, je hebt daardoor juist minder bouwstoffen om te groeien.
Het enige wat kan gebeuren is dat je verhoudingen anders worden, waardoor je langer lijkt

Het beste antwoord

In de puberteit bedoel je? Juist niet lijkt mij dan. Als je gaat afvallen door diëten, heb je grote kans dat je voedingsstoffen te kort komt. Hierdoor vermindert je groei juist.

Gewoon gezond eten, niet te veel koekjes en chips, en lekker bewegen.

Toegevoegd na 28 seconden:
Je kunt wel langer lijken als je smaller bent, maar ga niet met een dieet bezig als je nog in de groei bent.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beadankt

Andere antwoorden (2)

Misschien, ligt eraan hoe je afvalt. door bijna niks te eten. groei je niet. maar als je gezond gaat eten, dan juist wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is nog nooit iemand harder gaan groeien door af te vallen. Wel is het zo dat als je slank bent je langer lijkt dan als je dik bent met dezelfde lengte