Welk sterrenbeeld past het beste bij de maagd?

Toegevoegd na 22 minuten:
In een relatie bedoel ik dan...Ik ben zelf een maagd, en wil weten welk sterrenbeeld daar het beste bij past?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

Alle.
Sterrenbeelden zeggen namelijk helemaal niks over een individueel persoon, en al helemaal niet als je er niet in gelooft. Geloof je er wel heilig in, dan bestaat zelfs de neiging er een soort boemerang/verwachting (self-fulfilling prohecy) van te maken, waardoor mensen zowel zichzelf als anderen potentiele, bij het sterrenbeeld horende karaktereigenschappen neigen toe te kennen. Gelukkig zitten mensen in het echt niet zo wart wit en simpel in elkaar, en kunnen totaal tegenovergestelde sterrenbeelden net zulke geweldige relaties hebben als totaal harmonierende kunnen vechten. Allemaal b*llshit .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bijna alle eigenschappen van de maagd herken ik hoor..
En met sommige ben ik zelfs niet eens blij!
Dus ben het voor deze ene keer niet met je eens, maar je krijgt toch een +1 omdat ik je antwoorden altijd erg waardeer, en ik er misschien naast zit..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, niet voor niks een +1 gegeven aan Marleen;-)

Andere antwoorden (3)

Volgens mij is Maagd zelf al een sterrenbeeld.
Wat voor eigenschappen daarbij passen?

- Eerlijk
- Sterk rechtvaardigheidsgevoel
- Precies

Of dit goede of slechte eigenschappen zijn dat laat ik aan een ander over. Ik ben zelf komende week jarig en van sterrenbeeld dus Maagd.

Wellicht zijn er nog meer eigenschappen te noemen, maar die ik heb genoemd die kloppen wel bij mij...

Toegevoegd na 41 minuten:
Vergeten te zeggen dat ik er zelf niet zo in geloof (behalve de genoemde eigenschappen dan) en dat ik ze ook nooit lees!

Toegevoegd na 42 minuten:
2e toevoeging: ik mag door het hele gehaktverhaal vandaag helaas geen recties meer plaatsen, vandaar ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk, bij mij kloppen ze ook. Alleen ik ben geloof ik kreeft of tweeling.
Als je het echt wilt weten en je erin gelooft moet je onderstaande site bekijken. Daar kun je zelf ingeven met wie je een maagd gecombineerd wilt zien en vervolgens het antwoord. Succes

Toegevoegd na 23 minuten:
nog een leuke site: http://www.quantry.nl/sterrenbeelden.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elk sterrenbeeld.
Het lijkt mij handiger om te onderzoeken welke kwaliteiten jij in een partner zoekt. Maak eens een verlanglijstje en geef de kwaliteiten een nummer. Dan weet je heel snel welke voor jou de belangrijkste is. Welke persoon daar dan uiteindelijk bijpast is belangrijker dan het sterrenbeeld.