Zou de koningin na de dood van haar man nog mogen/kunnen daten?

Je ziet haar nooit meer met een andere man

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Mag wel, maar het is niet goed voor de PR. Koninginnen staan niet graag in de roddelbladen. Honi soit qui mal y pense, maar noblesse oblige.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zou het wel mogen. Echter, in dergelijke kringen is het veelal ongepast om te doen hertrouwen. Opvatting aldaar zal zijn: je trouwt maar 1 keer. Wat daten beteft,welke geschikte kandidaat van haar niveau en qua leeftijd is op dit moment nog beschikbaar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat een onzin. Hoe vaak is Willem van Oranje wel niet getrouwd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wist ik niet (meer). Even gegoogled en jawel, blijkt een uitzonderlijke feestbeest te zijn geweest! De huidige vorsten/vorstinnen doen dit in deze huidige tijd echt niet meer!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nelson Mandela ?
''Daten'' is sowieso niet echt iets wat bejaarde leden van het koningshuis doen...

Maar ik denk dat het geen enkel probleem zou zijn wanneer onze vorstin op een dag met een charmante oudere heer aan haar zijde zou verschijnen.

Waarom niet?
Het zou het Nederlandse volk alleen maar vertederen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mij betreft wel hoor, waarom niet?
Een man heeft altijd een behoefte aan een vrouw, en een vrouw heeft altijd een behoeft aan een man...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij wel, alleen is maar alleen. Volgens mij is het een lief mens die toch maar even de taak van Koningin op zich heeft genomen. Wees eerlijk, ze heeft geld zat dus daarom hoeft ze het niet te doen.

Ik stel een life datingprogramma voor, met elke week afvallers en een finale waarbij iedereen weer tig dure sms'jes voor de winnaar mag sturen met als hoofdprijs een echte date met Trix. Het wordt een kijkcijferkanon!

Voor haar hoop ik echt dat ze iemand vindt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij wel natuurlijk, maar je hebt in Nederland zoveel hypocrieten die zelf geen goed huwelijk hebben en daarom een anders niets leuks meer gunnen. Maar van mij mag ze, ga je leven niet verknallen zou ik zeggen. Leve de Koningin!!!