is dit een toeval? Of expres ontworp?

n.v.t

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je, expres zo ontworpen?

Het beste antwoord

Omdat in de Arabische schrijfwijze de klinkers ontbreken (die moet je in de uitspraak zelf aanvullen, afhankelijk of je het woord kent), zijn verschillende woorden makkelijk tot dezelfde betekenis te herleiden. Zo komt de lettercombinatie SLM bijvoorbeeld vaak voor als het om de religie gaat. Zo is mslm: moslim, slm: islam en mslm: masalama (een groet). Als je het CocaCola logo omdraait, lijkt het in het Arabisch ook op een rijtje klinkers - en daar is altijd wel een woord van te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Wat een flauwekul... Door de boel maar genoeg te vervormen en te verdraaien, of lang genoeg zoeken c.q. de boel lekker vaag houden, kan je overal wel iets achter vinden. Vooral aanhangers van Nostradamus zijn daar 'meester' in.
Er zijn tienduizenden merknamen. Als je die allemaal in alle mogelijke talen en in alle mogelijke vormen gaat zetten/verdraaien, dan zou 't een wonder zijn als je _niet_ een hele hoop van dit soort onzin zou vinden. Kwestie van macht van 't getal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je maar lang genoeg zoekt, kan je altijd wel iets vinden door middel van vervorming.

Pure propaganda tegen een Westers product!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ontworp wat bedoel je daar nu precies mee
het antwoord op je vraag staat hieronder
prowtnoserpxeneegnelaveotsitid
natuurlijk kun je alles verdraaien zelfs zodat het allemaal 4 word.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja zeker.!