Wat voor boter moet er in cake?

Er staat op de verpakking 200 gram boter toevoegen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
5.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik altijd het pakje van Blueband En de cake smaakt tijd heerlijk!

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boter zoals roomboter of margarine, in ieder geval zo'n blok met een (zilver) papier er om heen. Niet uit een kuipje, wordt ranzig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewone roomboter is prima. Het gaat om het vetgehalte en dat moet 80% zijn. (boter is 80% vet) elk merk voldoet. Dus huismerk, blue band of zaanse hoeve oid