Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

IPod touch herkent koptelefoon terwijl er geen in zit?

Mijn iPod touch herkent een koptelefoon terwijl er geen een in zit, en als ik die er wel in doe herkend hij hem wel, maar als ik hem eruit haal herkent hij nog steeds een koptelefoon...en dan hoor ik dus niets,
kortom, ik hoor alleen maar geluid als er een koptelefoon in zit. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden? Danku!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
701

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik had hetzelfde probleem nadat mijn zoontje mijn iPhone in de drinkbak (met water dus) had laten vallen.. Na een dag was het weer goed. Maar misschien zit er wat vuil in. Denk wel dat het onder de garantie valt hoor!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Misschien een keertje aan en uit doen? of een keer aansluiten op de computer. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Handmaatig herinstellen! :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfde probleem gehad met m'n iPhone, lag daar aan vuil op de connector van de koptelefoon en de Dock connector.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoe heb jij dat opgelost? Naar de winkel gaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was al meer dan 2 jaar oud, dus via Google gevonden dat je de telefoon eerst helemaal uit moet zetten (echt uit) en dan met mini wattestaafje en alkohol schoongemaakt.
Even resetten, als het daarna nog steeds is op apple.nl kijken of bellen met Apple
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding