1 ninuut stilte op koniginen dag ja of nee

Toegevoegd na 29 seconden:
1 st vraag was niet goed

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer, ik was juist zo trots op je dat je geen schrijffouten had gemaakt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je stom stom stom van me
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor. Niets stoms aan, je kunt er weinig aan doen. Zo heeft iedereen wel wat. Mijn probleem zie je niet in getypte tekst. Dat van jou niet in gesproken woord...

Het beste antwoord

Ik vind van wel dit jaar (2010) , ik zeg weer koninginnedag in Apeldoorn, eerst 1 minuut stilte bij de Naald en dan verder. Niet elk jaar maar dit jaar zeker. Ik vind het wel iets om even bij stil te staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Zou je alsjeblieft willen proberen je spelling te checken? het is zo erg verwarrend ^_^

om je vraag te beantwoorden, ik denk het niet. op 4 mei hebben we al een dodenherdenking, en ik probeer dan vaak aan alle slachtoffers te denken, niet alleen de soldaten en joden die gesneuveld zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben dislecties sorry
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is zo gemeen dat het woord dylectisch zo moeilijk is... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spieken he
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan helpen...
Zonder de toevoeging uit je eerste vraag (voor de nabestaanden, je bedoelde natuurlijk de slachtoffers) vind ik het helemaal nutteloos om op koninginnedag 1 minuut stilte te houden. We vieren op die dag de verjaardag van de koningin en dat moet een feest zijn, net als 5 mei een feest is en de dodenherdenking op een andere dag wordt gehouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er gebeuren, zo door het jaar genomen, zoveel verschrikkelijke dingen waar je niet elk jaar bij stil kunt staan, want dan kunnen we wel stil blijven staan.
Zeer recent nog vier kinderen uit één gezin omgekomen bij een brand.
Hoe erg het ook is, nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind van niet
hoe erg het ook was wat er gebeurde
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, het is erg wat er gebeurd is, maar konniginnendag is een feest en dat moeten en willen we vieren. Daarnaast vind ik dat we niet altijd terug moeten kijken naar het verleden. Daarnaast is dodenherdenking is voor alle slachtoffers van en na de 2e wereldoorlog, bij alle oorlogen en vredesmissies en voor alle slachtoffers van aanslagen.