hoe blokkeer ik nummers op bel-me-niet register

ik wordt vaak gebeld door onbekende oproepers en ik wordt er nu aardig gek van het zijn meestal mensen van een of ander energie maatschapij of een loterij hoe kan ik dit blokeren??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Post code loterij zeker.. Hebben hier ook 8 keer gebeld-.-

Antwoorden (2)

Dan moet je je aanmelden op deze site: https://www.bel-me-niet.nl/

Je kunt dan precies invullen welke nummers je wilt blokkeren.

Toegevoegd na 29 seconden:
Let op: als je zelf info aanvraagt of ergens lid van bent, dan mogen ze je wel bellen en telt dit niet.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dat maarliefst tot 3 jaar nadien...
als je zo iemand aan de telefoon hebt gehad en je hebt gezegd geen interesse te hebben dan moeten ze je verplicht doorverbinden met het bandje van het belmeniet register. hier kun je je afmelden voor dit soort telefoontjes.