Leven er in New York ver onder de grond, echt een hele grote groep mensen, onder het centraal station?

Is er ook een artikel van te vinden?

Toegevoegd na 1 uur:
Even voor de duidelijkheid. Ik bedoel niet zwervers die in het riool wonen ofzo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
3K

Het beste antwoord

Andrwe Wonder maakte een reportage over de verlaten metrostation in New York. (zie bron 1)
maar dat dat veel (niet zwervers) leven kan bijna niet, er leven onder de grond namelijk 17 miljoen ratten, daar wil geen rijke zich vestigen.
Maar echt onder de grond leven kan ook niet! Ieder heeft namelijk daglicht nodig. Door pillen kan je dit wel minimaliseren, maar helemaal zonder kan nog niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het lijkt me logisch en aannemelijk dat ook in New York heel wat mensen ondergronds leven.
Dat fenomeen zie je in alle grote stationsbuurten met ondergrondse toegangsmogelijkheden.
Ik kon zelf geen artikel ter bevestiging vinden doch misschien vind jij wel iets als je je tijd neemt om te Googlen.
Je kan ook altijd per email navraag doen bij één of andere dienst in New York zelf, zij zullen jou zeker informatie uit de eerste hand kunnen bezorgen.

Toegevoegd na 33 minuten:
Jij voegt aan je vraag toe:
Even voor de duidelijkheid. Ik bedoel niet zwervers die in de riool wonen ofzo."

Wat bedoel je dan wel?
Kan je daar dan toch iets duidelijker over zijn aub?