Waarom worden mijn SERIEUSE antwoorden weggehaald

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Cryofiel
13 jaar geleden
Het antwoord op deze onzinvraag kun je zelf heel makkelijk vinden. De moderatoren geven een TOELICHTING wanneer ze een antwoord verwijderen. Die toelichting vind je in je inbak. Diezelfde toelichting vind je in je puntenhistorie op GV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is trouwens serieuZe.

Antwoorden (6)

Het kan zijn dat je antwoord geeft op vragen die niet serieus zijn. Als die weg gehaald worden, dan verdwijnen ook je antwoorden. Door onder 'mijn pagina' te kijken kan je zien of je punten er nog staan. Dan zijn de vragen gewoon weg gehaald, en niet jouw antwoorden.

Toegevoegd na 6 minuten:
[natuurlijk is het ook de optie dat de serieuze antwoorden door de moderatoren op de site, of door mede-gvérs als niet serieus gezien worden, of dat ze de vraag niet beantwoorden, en meer eenr eactie dan een antwoord zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zijn ze, tegen jouw verwachting in, niet serieus. Kijk hier om te weten wanneer jouw vragen wel serieus zijn: http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook deze zal snel weg zijn.

Ik heb daar ook al vaak contact over gehad met het mod team.
Dan besluit men om mij onduidelijke reden mijn antwoord naar opmerkingen te verplaatsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij hebt een raar idee van serieus.
Ik noem als voorbeeld de vraag van Burg of iemand ervaring heeft met arthografie in de schouder.
Jouw (serieuze) antwoord: "Ja, mijn hond".

Ander voorbeeld:
vraag: Van welk materiaal worden bruggen gemaakt.
Jouw serieuze antwoord: Dropveters.

Ik heb die antwoorden even gemeld om ze te laten verwijderen, dan weet je dat vast.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh wacht, dat is geen antwoord op de vraag:

De reden waarom jouw "serieuze antwoorden" weggehaald worden is dat andere GV'ers deze antwoorden aanmerken als onzin of geen antwoord op de vraag.

Of misschien hebben de moderatoren helemaal geen aansporing nodig en worden ze direct door hen verwijdert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tien plusjes als het kon. Mijn serieuze antwoorden....mehoela.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt 'n antwoord ook verwijderD als er taalfouten in zitten? Want die hebben 'n slechte invloed op de lezer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nooit beweerd dat mijn d's en t's feilloos zijn en ik heb vraagsteller ook niet gewezen op de spelfout in zijn vraag.
Maar om even op jouw reactie terug te komen, volgens de richtlijnen moet je volwaardige zinnen maken en geen afkortingen of sms-taal, dus in dat geval zou ik " 'n " veranderen in "een".
Kimath
13 jaar geleden
geweldig, ook een plus van mij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus!
Aan de ene kant snap ik het wel. Als je bijvoorbeeld op Fok forum kijkt wat daar allemaal gekloot wordt en onzin gepost. Daar zit men hier niet op te wachten. Wel op antwoorden waar men wat aan heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet eens weet,hoe je het woord moet schrijven,kun je niet verwachten, dat ze dat genomen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is nog niet zo'n probleem vind ik. Wel dat je niet de moeite neemt om de spellingscontrole die op floept, te gebruiken.