Hoe maak ik een eigen aap voor de iPhone?

Ik zou het leuk vinden als iemand het weet. Je kon ook een boek erover kopen volgensmij, maar als iemand het weet...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Hoe wilde je een AAP maken?? ( als je app bedoeld als het goed is is dat bijna nie mogenlijk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan handleidingen voor op internet, mijn vader is er dagelijks mee bezig om erachter te komen hoe dit moet, maar geloof mij, het is hartstikke moeilijk! Het vergt hartstikke veel tijd en inzet om een app te ontwikkelen want het gaat d.m.v. codes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb toevallig van de week gehoord dat je niet voor niets Apps kunt laten plaatsen. Je moet dan bij Apple een bepaald bedrag betalen. Dus naast tijd investeren moet je ook geld investeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://developer.apple.com/
Daar moet je de ios sdk downloaden die doet het alleen op mac. Deze installeren en daana gaan naar:

Macintosch HD/Developer/Applications/xCode

Daar kun je je apps schrijven in objective c / c++
best een ingewikkelde programmertaal maar er zijn genoeg tutorials voor. Als je eenmaal weet hoe het moet is het heel makkelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ook kan is met iwebkit een webpagina maken die je als app op je beginscherm kunt zetten. Werkt super handig en je hebt alleen wat kennis van html nodig.