Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik een eigen aap voor de iPhone?

Ik zou het leuk vinden als iemand het weet. Je kon ook een boek erover kopen volgensmij, maar als iemand het weet...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
492

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Hoe wilde je een AAP maken?? ( als je app bedoeld als het goed is is dat bijna nie mogenlijk)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan handleidingen voor op internet, mijn vader is er dagelijks mee bezig om erachter te komen hoe dit moet, maar geloof mij, het is hartstikke moeilijk! Het vergt hartstikke veel tijd en inzet om een app te ontwikkelen want het gaat d.m.v. codes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb toevallig van de week gehoord dat je niet voor niets Apps kunt laten plaatsen. Je moet dan bij Apple een bepaald bedrag betalen. Dus naast tijd investeren moet je ook geld investeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://developer.apple.com/
Daar moet je de ios sdk downloaden die doet het alleen op mac. Deze installeren en daana gaan naar:

Macintosch HD/Developer/Applications/xCode

Daar kun je je apps schrijven in objective c / c++
best een ingewikkelde programmertaal maar er zijn genoeg tutorials voor. Als je eenmaal weet hoe het moet is het heel makkelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ook kan is met iwebkit een webpagina maken die je als app op je beginscherm kunt zetten. Werkt super handig en je hebt alleen wat kennis van html nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding