grapig!!!
AWM
14 jaar geleden
Dit is tevens het kortste antwoord ooit gegeven op deze website.

Andere antwoorden (8)

Is de paus katholiek??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar krijg je vaak de kans niet voor omdat deze vraag:

1. Meteen zelf beantwoord wordt door de vraagsteller
2. Zodanig geformuleerd is dat duidelijk is dat de vraagsteller geen antwoord wenst
3 Van een zodanig filosofisch kaliber is dat je snapt dat niemand daar een zinnig antwoord op kan geven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is pas een retorische vraag. Je kan deze niet antwoorden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
instemmend of niet instemmend knorren is het juiste antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met je mond open en geschokt ja of nee te knikken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een retorische vraag is niet bedoeld om te beantwoorden. Degene die de vraag stelt verwacht dus geen antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is dit een retorische vraag?