Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je een horloge kopen met én een barometer, én een hoogtemeter, én dat radiografisch de tijd synchroniseert?

En liefst ook een elektronisch kompas.
Dat niet alle merkhorloges radiografisch de tijd synchroniseren, dat vat ik niet. Het is toch dé kern-functie van een horloge.
Enfin, er zijn duizenden horloges te vinden, maar bovenstaande combi heb ik nog niet kunnen vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
831

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier is je horloge.
Casio Mens G-shock Riseman Waveceptor Watch GW-9200-1ER
En hier kun je 'm kopen:
(Lees meer...)
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer het eens bij een goede horlogerie,die kan je vast wel helpen,of aan zo'n horloge,of anders aan informatie1
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Casio Protek heeft héle moderne horloges met héél veel opties..
Zit hier wat bij? Alle opties die je noemt staan erbij maar niets over radiografisch de tijd synchroniseren. Misschien kun je dat navragen..

http://www.watchesbuynet.nl/horloges/Casio-Protrek.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef je als een tip het type Protek van Casio, en de website waar je dat type kunt vinden. Ik zag dat dat type zeer goed aangeschreven stond en al jou opties had. BEHALVE radiografisch de tijd synchroniseren. Ik heb sowieso niet kunnen vinden dat dat bij een beschrijving van een horloge stond. Daarom schreef ik er ook bij, dat je even moet navragen of het horloge die functie heeft. Ik heb je dus geen website met 10tallen verschillende horloges gegeven maar 1 type die mijns insziens het beste overeenkomt met jou wensen.. sorry dat dat blijkbaar niet bevallen is.. succes met verder zoeken!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding