Ga je beter of slechter gitaar spelen als je dronken bent???

Ga je beter of slechter gitaar spelen als je dronken bent??? En zingen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1K

Het beste antwoord

Het belangrijkste wat er gebeurt bij dronkenschap, is dat je jezelf overschat. Zo zijn er zelfs mensen die beweren dat ze juist veel beter autorijden, met een paar glazen bier op. Met drank op neem je het niet zo nauw, en je vindt dan al snel alles geweldig.

Het antwoord op je vraag is simpel: je denkt vaak dat je beter speelt, maar je speelt in werkelijkheid slechter. Of dat onzin is, valt te controleren. Speel eens een leuk stukje gitaar voor anderen, als je niet hebt gedronken, en doe het zelfde nogmaals, als je flink gedronken hebt. En laat dan de toehoorders bepalen welk concert ze het beste vonden.

Een voorwaarde: bij het 2e concert mogen de toehoorders niet OOK dronken zijn, want als ze dronken zijn, vinden zij ook alles mooier en beter ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+

Andere antwoorden (8)

hangt er vanaf of je muzikaal bent! je hebt minder remmingen, dat kan heel positief en heel negatief werken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je dronken bent kun je je minder goed concentreren.En mis je waarschijnlijk een aantal akkoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat je iets beter gaat spelen als en zolang je aangeschoten bent, omdat je meer ontspannen speelt.
Als je echt dronken bent, bak je er niks meer van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je wel slechter gaat splen naarmate je meer op hebt, maar als je door een drankje iets minder last hebt van remmingen, dan komt slecht spel door uitstraling misschien beter over.

Gitaar spelen is 20% kunde en 80% bluf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel slechter....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Autorijden, praten, lopen, fietsen, voetballen, zingen, de liefde bedrijven en nog veel meer dingen gaan allemaal slechter als je dronken bent. Dus ook gitaar spelen. Maar als je dronken bent heb je zelf niet in de gaten dat je beroerd speelt. Net als met al die andere activiteiten die ik genoemd heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je gaat slechter spelen, maar dankzij de drank klinkt het beter...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een glas of 2 a 3 werkt wel, d.w.z. m'n vader speelde contrabas in een dixi band en die begon pas goed te spelen na een een glas of 2.