Waarom slechts 10 punten voor het beste antwoord hier op GV?

Mag wel wat meer zijn?

Niet dat ik dan veel extra punten zou hebben want ik heb slechts 2 keer het beste antwoord gegeven, maar ik zou wel meer mijn best doen.

Zie ook:
http://www.goeievraag.nl/vraag/seks-weinig-goede-seks.7052

EDIT: heb al 5 keer het juiste antwoord gegeven (en niet 2 keer). Dank aan mod.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Je zeurt maar wat waaromm zou je meer punten ervoor willen krijgen?
En je zegt dat je de punrten niks interesseren.
Dat doen ze wel ij jou.
Anders hoeft het niet meer te worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Je mag niet jokken, je hebt 5 maal het beste antwoord gegeven.
Maar ik snap het eigenlijk niet, dat je betere antwoorden zou geven, als je meer punten als beste antwoord zou krijgen.Je zou dus nu eigenlijk maar iets neerschrijven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tien is juist een mooi aantal punten: doet me denken aan een rapportcijfer.
Ik doe altijd mijn best om een goed antwoord te geven, zo goed als in mijn vermogen ligt. Niet vanwege de punten, maar omdat ik het leuk vind mijn kennis te delen met anderen als ik meen dat ik die op een bepaald gebied bezit. En krijg ik daar punten voor of een duimpje, tuurlijk, dan voel ik me gevleid, zo eerlijk ben ik wel.
Dat wil niet zeggen dat ik overál op reageer: heb ik ergens geen verstand van, dan antwoord ik ook niet - maar ik lees wel de antwoorden van anderen als de vraag me interesseert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het niet zo dat de vraagsteller bepaald wat hij/zij het beste antwoord vind?

Vaak staan er in verschillende contexten meerdere malen het juiste antwoord. De vraagsteller kiest dan wat voor hem/haar het meest logische klinkt...

Daarbij zit ik nu ergens in de 70 en het interesseerd me erg weinig, waarom de vraagsteller mij wel of niet als beste kiest. Natuurlijk voel ik me gevleit. Maar de achterliggende gedachte over het waarom is iets dat mij verder niet interesseerd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind 10 punten vrij veel voor het beste antwoord. Bij Yahoo krijg je bijvoorbeeld 2 punten voor het beantwoorden van een vraag en 10 voor het beste antwoord. Hier krijg je dus 11x zoveel punten (11 in plaats van 1) voor het beste antwoord dat is erg veel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige antwoorden verdienen omwille van hun vindingrijkheid, originaliteit, spitsvondigheid zeker een dikke tien en andere zou je eerst vragen het uitdrukking "common sens" op te zoeken. Dus het gaat hier in de eerste plaats om toffe antwoorden waar iedereen zijn nut bij vindt.