Wat is leuk om op de kaart te schrijven als je schoonmoeder cadeaubonnen krijgt van Etos ?

Net voordat zij op vakantie gaat. Mogelijk kan ze nog wat kopen voor haar vakantie bij Etos.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (2)

Veel zonplezier zonder muggen!

Toegevoegd na 45 minuten:
[natuurlijk is een PERSOONLIJKE boodschap nog beter, maar dat kunnen wij je niet geven. Dan is de boodschap niet persoonlijk meer..]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lieve moeder,

U gaat op vakantie en wij blijven hier, met deze bonnen kunt u een lekker luchtje halen en elke keer als u het gebruikt zijn we heel dicht bij u.
Hele fijne vakantie en gezond terugkomen.
Knuffels van

Toegevoegd na 6 minuten:
Lieve moeder,

Een klein gebaar van onze kant, deze bonnen.
Het betekent dat we u zullen missen maar ook een beetje bij u willen zijn met de spullen die u ervoor haalt.
Geniet ervan, fijne vakantie en gezond terug komen.