Als je 3 dagen verkering hbt is het dn logisch als je vriendin je wat geeft 4 valentyn??

We hbbn sinds Vry avond @ Myn andere berigt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SMS-taal is hier niet toegestaan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lkkr duidlik

Antwoorden (3)

Na vrij logisch, maar geef gewoon de dag na Valentijn en zeg, ik doe niet aaan valentijn, want ik die het liever spontaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja weet nog. Nou het zou niet verkeerd zijn als jij als jongen iets doet. Uiteten. Uitstapje naar Amsterdam. Klinkt toch wel iets wat jij met je vriendin kan doen? En cadeaus is alleen maar materiële waarde, liefde gaat door het hart en niet door de maag of door de hersens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Valentijnsdag en moeten? Hmz commerciële bende maar goed als je/ze wat "moet" geven dan maar een kaartje!