moeten we iets ondertekenen voor geheimhouding van vervolg cliff in gtst live

27 augustus ga ik ( en nog veel meer mensen ) naar gtst live.. en dan zie je het vervolg van de cliff, maar pas 5 september komt het voor andere op tv. hoe zit dat dan? moeten we een contract tekenen dat we onze mond moeten houden of mogen we het gewoon alvast vertellen aan de omgeving

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk zal je voor geheimhouding moeten tekenen, als jij het doorvertelt en die anderen zetten het op internet waardoor het einde uitkomt ben jij de klos.