Wat voor goedkope, maar toch leuke cadeautjes kan ik kopen, bij zeeman/wibra voor een meisje van 1 jaar ?

En is het leuker om een ding te geven of meerdere dingen aan een meisje van 1 jaar. Het liefst ook iets/of wat dingen wat ze kan stimuleren om op een speelse gewijs iets te leren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Een mooie puzzel of zoiets maar daar moet je voor op zoek gaan.
De winkels die jij noemt hebben steeds wisselende spullen in de winkel en kijk anders bij de Hema die heeft ook vaak leuke dingen voor kleintjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleine kinderen doe je het meest een plezier met dingen die erg kleurrijk zijn en/of die interessant zijn om te voelen.

Ik zou zeggen kies 3 verschillende dingen uit, die alle 3 een andere kleur hebben en een andere vorm en anders aanvoelen.

Verpak deze samen in een doos die net groot genoeg is, zodat ze dit er zelf uit en in kan doen. Gegarandeerd succes.

En dingen die herrie maken, ook erg leuk. (ook voor de ouders :) )
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha, ja XD
In de eerste levensjaren leert een kind enorm veel. Was uw kind het eerste jaar druk bezig met groeien, nu gaat hij vooral ontdekken. Sommige kinderen lopen al met 1 jaar en andere kinderen hebben wat langer de tijd nodig. Met de kunst om zichzelf te verplaatsen, leren ze nu ook dingen verplaatsen, openen, leeghalen, vullen etc. etc. Kortom een ontzettend leerzame tijd voor kind en ouder! Het speelgoed moet hier op afgestemd zijn. Niet alles gaat even gecontroleerd en speelgoed kan gevaarlijk zijn, omdat kinderen van 1 en 2 jaar nog geen gevolgen kunnen inschatten. Safety TIP: Controleer altijd zelf of de kleine onderdelen op het speelgoed wel goed vastzitten.

Voor kinderen van 1 en 2 jaar is geschikt speelgoed:
emmers en schepjes‚ houten trekfiguren‚ blokken‚ houten puzzels‚ karren‚ grote auto's‚ ballen‚ trommels‚ knuffels‚ badspeelgoed‚ stapelbekertjes‚ liedjesboekjes en prentenboekjes‚ hobbelpaard‚ loopfiets. Simpelweg een kom met water en zand vinden ze op deze leeftijd ook leuk, evenals potten en pannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een lekker warm flies dekentje bij de zeeman!
je kan ze in verschillende kleuren!

Toegevoegd na 1 minuut:
ik had de uitleg nog niet gelezen dus, daarmee dat ik neks om mee te spelen zei!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er is zoveel, van poppetjes tot puzzels en kijkboekjes. Maar zorg voor een mooi ritselend inpakpapiertje en je zit gebakken
anneliez