Kan je nog in apeldoorn bij een juwilier een neus piercing laten schieten! Niet piersen!! Of moet ik naar een tatoe en piercing shop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je kraakbeen wilt verknoeien moet je vooral laten schieten. Dom dom dom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is het verschil tussen schieten en piercen? Het is toch allebei een oorbel in je neus?

Antwoorden (3)

heeft u daar een uresla? daar kan je datlaten scieten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt beter naar de piercing shop gaan. dan weet je zeker dat je het kan laten schieten. tegenwoordig kunnen de meeste juweliers niet meer een piercing laten schieten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laten schieten is niet verstandig. Het gaatje wordt daar minder mooi van, maar rafeliger en slordiger.
De naald bij een pistool is iets dikker en wordt er met kracht doorheen geramd. Het weefsel wordt weggeduwd, probeer het je voor te stellen.
Terwijl bij een naald het weefsel er omheen helemaal niet wordt weggeduwd.

Verder is de kans op infecties veel groter bij een pistool, daar een gaatjes-pistool bij de juwelier niet grondig gereinigd kan worden. Er zitten dan nog kleine stukjes kraakbeen van de vorige klant in het pistool.

Je moet dus naar een tattoo / pierce shop!