Wat gebruikt Avril Lavigne om haar haar Roze/Groen te maken?

ze heeft vaak roze plukjes in haar haar waar doet ze dat mee? Haar mascara of haar verf? of nog iets anders...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.7K

Antwoorden (4)

Dat kan zowel een tijdelijk als permanent product zijn. Waar zij het nou mee doet zal moeilijk te vinden zijn. Als ze een twitter-pagina heeft kan je er misschien achterkomen...
Ik geef je alvast de link naar haar Nederlandse fanclub, van daar uit kan je weer verder gaan naar haar persoonlijke pagina.

Toegevoegd na 7 minuten:
De 2de bron is haar officiële fansite met twitter-berichten en zo veel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het een extension. Als je goed kijkt, zie je dat de roze pluk een stuk korter is dan haar echte haar. Je kunt losse plukjes haar kopen als extension, deze kunnen met een klemmetje worden vastgezet. Je hebt ook extensions die met lijm vastgezet worden.
Volgens mij heb ik in de feestwinkel wel eens dergelijke dingen gezien.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb hier een site gevonden dat ongeveer verkoopt wat ik bedoel: http://www.super-style.nl/hairshop/index.php?item=secrets-jewel-hairpiece&action=article&group_id=10000009&aid=32&lang=NL
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en extensions die je moet naaien
Kimath
12 jaar geleden
Ja, die heb je ook nog :)
Er zijn verschillende soorten, zit ook veel verschil in kwaliteit en prijs.
Dit kan je gewoon bij de kapper laten doen. Eerst maken ze je haar blonder en daarna gaan er plukjes in met de kleur naar keuze. Mijn dochter heeft dit pas gedaan; kost ongeveer 50,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het gewoon een extension is, of zo geverfd.

Als je het niet permenent wilt kan je bij de kruidvat (volgens mij) haarmascara in allerlei kleuren kopen (heb ik een maand geleden in het krantje zien staan) dus waarschijnlijk is dat mascara wat je in je haar kan doen.
Ook kan je natuurlijk met van die feest spuitbussen van die plukjes maken en een vriendin van mij heeft ook ooit een plukjes verver gekocht, maar daar zat ook van dat zelfde spul in als die feest spuitbussen.