Wat moet een doof persoon doen als hij vast zit in een lift (aangezien hij niks heeft aan de speaker functie)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de microfoon blijven herhalen: ik ben doof ik hoor niets wat u zegt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alarm knopje drukken als dat gebeurd en ze horen niks (hij kan ook tegen de wand aan slaan of op de vloer stampen) dan gaan ze nog wel kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de noodknop, indukkeb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In gebarentaal uitleggen door de microfoon dat die doof is