Wat gaat er voor vreselijks gebeuren de komende week?

Jomanda komt maandag niet naar de zitting waar zij terechtstaat in de zaak van de in 2001 overleden actrice en presentatrice Sylvia Millecam. ‘Het tijdstip geeft cliënte zorgen’, maakte haar advocaat Luc Benistant zaterdag bekend.
De advocaat stelt dat Jomanda geen angst voor de zitting heeft en bereid is op een andere datum te verschijnen. Volgens hem zei ze Pim Fortuyn twee weken voor zijn dood een bodyguard te nemen en waarschuwde ze in de weken voor Koninginnedag in Apeldoorn dat er grote problemen op die dag waren te verwachten. ‘Op dit moment speelt in haar beleving een soortgelijk probleem komende week, waardoor zij zich niet in staat acht te komen.’

Aldus de Volkskrant.

Maar... wat voor vreselijks staat ons nu weer te wachten?

Ik zal de vraag een week open laten staan.
Wie het goed voorspeld heeft krijgt 'het beste antwoord'.

(ik zie dat GeenStijl hier nu ook mee komt, had ik echt niet gezien!)

Picture for question
14 jaar geleden
in: Overig
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo maak je Jomanda belachelijk. Wat je doet heet een Selffulfilling prophecy. Mooie voorspeller ben jij!
AWM
14 jaar geleden
Zij voorspelt iets, ik niet!
Misschien vergaat de wereld wel maandag, dan boekt ze een groot succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heeft ze ook gezegd met wie er iets gaat gebeuren?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is altijd wel wat aan de hand in de wereld. Dus het is erg makkelijk om te zeggen dat er maandag iets ergs gebeurt. Dat bedoel je: Jomanda heeft iets doms voorspelt. Maar ze heeft het over wat haar zal overkomen als ze as maandag naar de rechtbank gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat als er niets opzienbarends gebeurt en ze zichzelf daarmee ontmaskert?
Hoe beinvloedt dat het oordeel van de rechter in haar strafzaak?

Het beste antwoord

Er zullen weer honderdenduizenden mensen in de wereld dood gaan aan honger, geweld en ziektes die makkelijk te behandelen zijn. Ook zullen er mensen omkomen bij moorden en ongelukken. Ook zullen mensen hun baan kwijtraken of door hun geliefde verlaten worden. Ook zullen mensen op allerlei andere gebieden tegenslagen krijgen. Maar gelukkig staat er tegenover al dit moois ook een heleboel mooie dingen. Zo komen er weer heleboel mooie mensjes bij op deze aarde, zal er voor iemand een baanbrekend onderzoek worden afgerond zullen mensen hun ware liefde vinden mensen een nieuwe baan krijgen en zal iemand genezen na een jarenlange strijd tegen een ziekte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

maandag is sowieso altijd een rot dag. Maar deze vrouw is ernstig in de war, de rechtbank even zo als ze dit soort flauwekul serieus nemen en gaan honoreren met een tijdelijk uitstel. En met het gebeuren van koninginnedag nog vers in het geheugen lijkt het wel of ze garen wil spelen bij dat incident door te zinspelen op iets. Bijna een verkapte bedreiging.

Toegevoegd op 10-05-2009 08:43:46
spelen=spinnen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is u ernstig in de war.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''maandag is sowieso altijd een rot dag.'' hahahaha
Ik ben het helemaal met Joke Damman eens: komende maandag zal ergens op de wereld iets heel ergs gebeuren.

(Op dinsdag ook, en op woensdag, en op, eh, 20 mei, en op 29 mei, en op 24 augustus, en op 7 december, en -- oeps, het is niet opportuun dat hier te vermelden, dus ik houd mijn mond maar.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet gezegd is: "Ergens op de wereld".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
idd; het zou ergens in het universum kunnen zijn. Aaaargh die arme Marklars....
Het gaat as maandag niet gebeuren want Jomanda komt niet. Als Jomanda wel naar de rechtszaal was gekomen zou er één of andere gek haar iets hebben aangedaan. Waarschijnlijk zou ze buiten de rechtszaal aangevallen worden door een man met een mes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wauw hoe weet je dat zo in details te vertellen? had je plannen maandag? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha die Naatje., Nee het was een gokje. Kan ik makkelijk doen want het gebeurt toch niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
u is een gevaarlijke gek met uw ideeen in een land vol labiele mensen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ kempo.Wat zijn mijn ideeën dan? ha ha wie is er nu gek?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ehhh, het aanvallen met een mes. Maar onze discussies voeren tot niets, ik laat het hier bij.
Die Jomanda toch. Bij Silvia had ze toch niet in de gaten dat er iets goed fout zou gaan.
Wat gaat er voor vreselijks gebeuren? Misschien dat GeenStijl nu ook GV heeft ontdekt en de leukigheden van hier gaat aantappen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lance Armstrong verliest 10 minuten in de giro d'Italia.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, Holleeder mag wel uitstel krijgen vanwege omstandigheden. Als zij dat toch denkt waarom doet iedereen daar zo moeilijk over?

Als ze niet gedwongen wordt om te gaan dan gebeurt er niets met haar.

Toegevoegd op 09-05-2009 21:33:21
Ik hoop dat dit een eerlijke rechtzaak zal worden.
Borstprotheses zouden verboden moeten worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat wijf spoort niet... (Sorry voor taalgebruik). Helaas heeft ze heel veel volgelingen. Die sporen ook niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo simpel is het volgens mij ook, ik beloon u voor deze eenvoudige directheid +1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij spoort wel, dat is je fout. Een trein kan maar één kant op. Ik spoor niet, ben ik erg blij om.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een trein kan vooruit en achteruit, ook hier zit je weer fout... wel slim om niet per spoor te verplaatsen, dat dan weer wel.
Ja..., wat voor vreselijks staat ons nu weer te wachten?

Het Eurovisie Songvestival deze week..........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor aankomende week voorspel ik een vliegtuigcrash waarbij geen overlevenden zijn. (vraag me niet waar, ik heet geen Jomanda)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goede doemdenker verzint altijd wel een manier om gelijk te hebben... en je moet och iets verzinnen om onder een rechtszaak uit te komen.

Toegevoegd op 11-05-2009 15:45:51
maw: niks bijzonders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze wordt in plaats van in de rechtszaal thuis aangevallen