Hoe kan ik 'snel'een telefoonnummer bellen met mijn SE x10i?

Toegevoegd na 11 minuten:
En Mitch voor je een antwoord geeft is het misschien wel handig als je weet waar je over praat. Een x10i heeft namelijk geen klepje

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

je schuift het klepje open en je toetst het nummer in

Toegevoegd na 10 minuten:
wat is dit dan

http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=2243&c=sony_ericsson_xperia_x10i_mini_pro__u20i_se_mimmi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
dat is toch niet snel? je moet het hele nummer in toetsen. Ik denk dat de vraagsteller de functie bedoeld zoals bij het antwoord van olifantje staat.
De enigste wat ik kan bedenken zijn de snel bellen functies, ik weet niet of jouw telefoon die ook heeft, maar bij mijn telefoon, heb niet dezelfde als jou, kan ik instellen dat ik bij sommigen alleen bijv. een 1 hoef te drukken en dan op bellen, zonder het hele nummer in te hoeven typen, maar dit kan alleen als je het van te voren ingesteld hebt. de meeste telefoons hebben dit wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
hele handige functie, heeft mijn telefoon ook :)