Mijn vriendin is 1 week weg met vriendinnen in een huisje van 1 van die vriendinnen.

Ik bel haar op. En hoor een meisje en een jongen en m'n vriendin zegt rot op..
Opeens zegt een jongen, ik zal jou kont eens vies maken. Waarop mijn vriendin zegt: doe maar..

Ik werd hier boos om. Is dit terecht volgens jullie? Kan dit? Of gewoon een foutje?

Graag antwoord! :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (6)

Ligt eraan of je erg jaloers bent zo ja dan ben ik het met je eens, als het een vriend is van 1 van die vriendinnen dan is het nergens voor nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt eraan hoe het bij jullie in de relatie zit...

ikzelf zou daar ook boos om worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, I'm lost....
Je vriendin is weg met vriendinnen.
Jij hoort een kerel zeggen: 'zal ik je kont vies maken?' Je vriendin zegt: 'doe maar' en jij wordt boos....

Vraag: Waarom is jouw reactie boos worden...? Mijn reactie zou er 1 van verbazing zijn. Ik zou vragen wat er aan de hand is ipv boos te worden.

Dus ja, voor mij voelt je reactie overtrokken binnen het huidige kader van je verhaal.
Mocht jouw vriendin er nu een losbandig leven op na houden, anale sex je van het vinden en elkaar trouw zijn is de way to go binnen jullie relatie; tja, dan heb je reden om direct boos te worden.

Nu niet, dus een excuus zou op zn plaats zijn.

Fijne dag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het zelf nogal een warrig verhaal eigenlijk... En daarnaast vind ik jou reactie Woutjuh13 wel heel erg choed. Haha.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Euh, wrschnlk mis ik de clue van wouts 'gezecht'...?!
Bel haar op en vraag wat er aan de hand is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit klinkt heel raar. Ik zou het niet vertrouwen. Ik zou trouwens ook niet willen dat er iemand met mijn vriendin omging die (al was het voor de gein) dit soort dingen tegen haar zei. En het ook niet pikken van mijn vriendin dat ze dan nog zegt doe maar. Dat wordt hééél goed uitleggen of uitmaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou haar terug bellen en voorzichtig om uitleg vragen. B.v. wie is die man, hoezo kont vuil maken, maar wat ik al zei met een voorzichtigheid. Het kan zijn dat zij net koffie ovet zijn broek heeft gemorst. En dat hij iets zegt als zal ik dat bij jou terug doen. Maar door deze vraag te stellen laat je merken dat er iets is van wantrouwen. Ik ben 20 jaar getrouwd en vertrouw mijn vrouw, als zij vreemd wil gaan doet ze dat toch wel, maar niet als er een paar vrindinen bij zijn, wat dan zou je het zeker te weten komen. Je verteld niet hoelang jullie elkaar al kennen en hoe goed je hasr vrindenkring kent. Misschien zijn dit soort dingen wel gewoon tussen haar en haar vrinden, die opmerkingen dan. Ik zou op kaart spelen maar dan wel in de ik trend, van ik voel me er niet zo goed bij. En ben bang je kwijt te raken. Su6