Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik krijg in het begin altijd een blaar aan de binnenkant van mijn voet. Dus nu doe ik in het begin van het seizoen (voordat ik een blaar krijg) een blarenpleister van compeed erop en geen last meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Birkenstocks hoef je helemaal niet in te lopen. Als je de juiste maat en het goede model hebt kan je daar meteen op weg.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn vorige birkenstocks duurde het heel lang voordat ik eraan gewend was en ik heb nu weer nieuwe en het doet weer nogal zeer daarom...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom koop je dan weer van die sandalen terwijl ze de eerste keer ook al niet lekker zaten?
Amadea
12 jaar geleden
Goeie opmerking, ElCapitan! Misschien is dit voor Anoukiii het teken dat Birkenstock voor haar voeten niet het juiste model heeft. Probeer dan ook eens Wolky en Mephisto. Van dat laatste als excellent bekend staande merk heb ik alle modellen geprobeerd en geen een daarvan zit lekker. Maar op Birkjes loop ik direct goed!
Nog niet hele dagen op gaan lopen ivm blaren maar eerst af en toe, daarna gwn zo vaak als je wil. Denk eraan dat je die stickertjes op de hak er op laat zitten, het slijt wel weg. Anders gaat het plakken.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding