Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen met mijn hond?

Gister was mijn hond in de tuin, ik ging even kijken wat ze aan het doen was. Ze had een hele zwarte tong en ze heeft dus iets gegeten. Ik zou niet weten wat. Nu heeft ze vanochtend een paar keer gespuugd en een opgezette buik.
Ze drinkt heel veel.
Wat kan ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
746

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Dat kan niemand jou hier vertellen omdat niet bekend is wat de hond gegeten heeft. Als je het niet vertrouwt zou ik toch even naar de dierenarts(minstens even bellen!!) die is hierin opgeleid en kan jou wel vertellen wat er met de hond aan de hand is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zou niet zo heel erg moeten wezen maar misschien was het een dood dier dat hij at. Maar het zou vanzelf over moeten gaan, waardchijnlijk is ie nu wat ziekjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die opgezette buik vind ik ernstiger dan dat spugen. Dat zwart is van alle aarde, neem ik aan. Maar toch, het beest kan het jezelf niet vertellen dus bel die dierenarts.
Die kan voelen, röntgenfoto maken. Dan heb je duidelijkheid. Stel dat het iets is dat uit de maag moet worden verwijderd. Dan krijgt je hond steeds meer pijn.

Sterkte ermee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn hond had dat ook een keer, het was waarschijnlijk een dood dier ofso, het was in iedergeval zout want dan gaan honden veel drinken. als het morgen nog zo is zou ik even langs de dierenarts gaan, of in iedergeval even bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
direct naar de dierenarts gaan!!, misschien is ie heel erg ziek, dat had onze hond ook:( die is overleden aan zoiets:'(
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding