Je kan tog bij track and trace zien waar de Chauffeur rijd?

Mijn pakket is nu onderweg (er staat de Chauffeur is onderweg), maar ik ben vanmiddag pas thuis , dus kan ik ook zien waar de Chauffeur rijd?

Alvast bedankt danny koning

Toegevoegd na 12 minuten:
DRUK A.U.B. op GOEIEVRAAG

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind het geen goede vraag hoor. Al helemaal niet als je erom gaat vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik sluit me er bij aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SORRY WAS TE PROBEREN

Het beste antwoord

Nee, track & trace laat zien waar het zich in het verzendproces bevindt, niet de precieze locatie.

Je ziet of het nog bij het postkantoor van inlevering is, of het in het distributiecentrum is en daarna of het al door een chauffeur ingeladen is.
Je ziet niet dat het pakket nu op de A16 bij hectometerpaal 26,8 is om maar iets te noemen.
En aan die laatste gegevens zou je ook niets hebben, omdat je niet weet of de chauffeur niet weet in welke volgorde de chauffeur zijn route afwerkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dat kan je niet zien.
Bronnen: