Tja, de hele dag op twitter, facebook en af en toe op goeievraag.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alles wat ze doen komt op twitter en facebook, en idd hoort daar goeievraag ook bij
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar kan je niet concreet antwoord op geven. Tegenwoordig doet iedereen aan social networking. Iemand kan bijvoorbeeld gewoon smorgens naar zijn werk gaan, savonds thuiskomen, eten koken, eten, en dan eens een keertje kijken. Anderen doen het op het werk, weer anderen zitten er maar 1x per week op.

Dus eigenlijk begrijp ik de vraagstelling niet helemaal goed. Social Networking past in elk leven en kan op elk moment worden gedaan. Dat je een social networker bent, wil niet per definitie zeggen dat je dag er dan anders uitziet dan dat van anderen die dit niet doen, maar misschien wel weer andere dingen op het net doen.