Zijn deze foto's echt?

En zo ja: Waar is dit dan?
www.colt-rane.com/the-gates-of-hell-have-officially-opened/

Toegevoegd na 1 minuut:
Ow, en hoe is het veroorzaakt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is dat ik foto's hiervan in de krant zag, maar anders had ik ook gedacht dat het gephotoshopt was.

Antwoorden (2)

Ja. Die zijn echt.
Dat zijn gaten in Guatamala, verookzaakt door lekkende afvoer/riool pijpen in de stad. onder de stad ligt een gesteente wat zeer makkelijk erodeert (non-consolidated vulcanic ash) welke bij weinig water al zeer diep uitspoelt. Als je dat een paar jaar door laat gaan, dan kan bij een flinke regenbui opeens de gond onder je voeten wegzakken. Gaten van een paar honderd meter diep zijn zo gevormd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
domme nep foto;s