Ik ben opzoek naar ondertitels van de hongaarse tekenfilm serie Vakáción a Mézga Csalad. Ik kan die nergens vinden.

Ik heb de tekenfilm serie Familie Sanders is anders gedownload, alleen het is in het hongaars en ik ben dus de hele dag al bezig om enige ondertitels te vinden op het internet, alleen ik kan het nergens vinden. Zou iemand mij kunnen helpen. Of is er misschien een andere manier om ondertitels te krijgen/maken??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Die ondertitels zijn echt niet te vinden (net als de Nederlands gesproken versie). Als ik jou was zou ik contact opnemen met RTL4 en vragen of je de serie (in het Nederlands) van ze mag/kunt kopen. Zij hebben het ook uitgezonden.

Postadres:
Postbus 15016
1200 TV Hilversum

Tel. RTL Nederland: +31 (0)35 - 671 87 18
Fax RTL Nederland: + 31 (0)35 - 623 68 92

Mailen kan alleen via: http://www.rtl.nl/service/rtlnederland/publieksvoorlichting/faq_new/home/ -> klikken op "staat uw vraag er niet bij"

Suc6