Waarom staan aanstekers altijd op de grootste vlam?

Als ik een niewe aansteker koop in de winkel staat die altijd op de grootste vlam. Waarom is dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

als die op de kleine vlam staat als jij m test denk jij dat hij bijna leeg is
een grote vlam wekt de indruk dat hij vol is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niets meer aan toe te voegen +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en schroeit je wenkbrauwen eraf tijdens het testen... :-))))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja idd krakkemik dat probleem heb ik dus ook als ik hem vergeet klein te zetten
en de meeste aanstekers zijn doorzichtig die ik koop dus ik kan zien of hij vol is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar er zijn ook héél veel aanstekers niet doorzichtig

Andere antwoorden (1)

Om te zorgen dat hij snel leeg is en jij weer een nieuwe koopt :-)

Toegevoegd na 49 seconden:
* ik vind het eigenlijk best gevaarlijk... ze zouden hem op het midden moeten zetten!