Hoe kan ik mijn huidskleur laten veranderen van bruin naar blank en welke site?

hebben jullie een site waar ik het kan laten doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.3K
MissBiggie
13 jaar geleden
Pfff, heet je Michael Jackson ofzo? Waarom wil je dat überhaupt??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien wel en dit is geen forum ik wil antwoorden geen opmerkingen!
Kimath
13 jaar geleden
er zijn zoveel mensen die naar de zon gaan om een mooi bruin kleurtje te krijgen. Wees blij met wat je hebt, je bent uniek, er zijn al zoveel anderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil het gewoon niet ja ik wil me laten bestralen help me of help me niet!
Kimath
13 jaar geleden
Je hoeft niet zo defensief te gaan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
reageer maar niet op de vragen als je geen goed antwoord hebt want je geeft aleen maar rot opmerkingen dus hou a.u.b. je mond!
MissBiggie
13 jaar geleden
Zeg agressiefje, doe es ff rustig. Ik zal je ff melden !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
moet je doen ik krijg toch nooit goed antwoord dus wat maakt het mij uit!
Kimath
13 jaar geleden
Rot opmerkingen? Wat was er aan mijn opmerking niet goed dan? Ik zei alleen dat je mooi bent zoals je nu bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wrm zou je dat willen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou je me op msn toe willen voegen : Helptjegraag? divano_vsb@hotmail.com dan kan ik met je praten en dan kan je me helpen
MissBiggie
13 jaar geleden
Opgewonden standje ...

Het beste antwoord

Je huid past zich aan aan de omgeving dus uit de zon en de kou in